2011 m. vasario 10 d., ketvirtadienis

Ir vėl trumpam po Ispanijos saule

Geriausia būtų rašyti, kai viskas dar gyva, nes vis prisimenu ko nors nepaminėjus. Štai kai skridom atgal į namus Madrido orouoste mano rankinis bagažas peršvietus pasirodė įtartinas. Paprašė, kad atidaryčiau, o tuomet jau aš prašančiu veidu klausiau ar būtina, nes lagaminas buvo vos vos užtrauktas ir viskas kaip mozaika sudėliota (juk parsivežti norisi daug, o Ryanair rankinio bagažo taisyklės labai griežtos). Na ką atitraukus aišku nieko įtartino nepasirodė, šiaip net nekilnojo daiktų, tiesiog pamatęs saldainius oro uosto darbuotojas paklausė, ar lauktuvėms vežu, ir kartu su dar vienu keleiviu padėjo man užtraukti (įsivaiduojat trise vieną lagaminėlį bandant užtraukt). O štai Briuselio oro uoste lagaminas nebuvo toks laimingas. Aišku jiems vėl kažkas įtartino pasirodė ir teko vėl atidaryti ir tada mano nelaimei orouosto darbuotoja viską iškilnojo. Nieko neradus atidavė lagaminą-visą sujauktą. Tada teko vos ne iš naujo bandyti susidėti daiktus. Aišku viską dariau per sukastus dantis-kas gali bandyt sprogdinti toki maža orouostą?(Turi tik vieną patikrinimo liniją). Ir šiaip tame orouoste labai jau nesava jaučiaus-pagrindinė kalba ten prancūzų(oj kiek Ieva užtruko, kol išaiškino, kad nori nusipirkti tik karšto vandens vaistams pasidaryti) ir žinoma, vis daugiau supančių lietuvių. Pagrinde imigrantai, su mažais vaikais ir pokalbiais apie tai kaip jie naturaliai gyvena, kokiam geram rajone turi butą arba tiesiog apie tai kokie jie "faini". Ir taip tarpusavyje, kas geresnis. Keista, bet atrodo, kad visas lėktuvas buvo tarpusavyje pažįstamas ir tik mes dvi-ispanakalbės (:
Na o grįžimas po atostpgų į Ispanijos saulę irgi turėjo savo žavesio. Pirmiausia tai skridome per Diuseldorfą (beje, kurio skrydzius Ryanair žada nutraukt). Kadangi Vokietijoje buvome apie 8 ryto, o mūsų lėktuvas buvo tik penktą vakaro nusprendėme nuvažiuoti pasidairyti į miestą. Po ilgų aiškinimųsi su autobuso vairuotoju, kuris kalbęjo tik vokiškai patekom į tinkamą. Truputėli teko nusivilti. Miestas tikrai labai gražus ir garsėja savo pasirinkimu parduotuvėms ir geriausiam "shopingui". Pražingsniavom gatve  su Luis Voiton, Chanel ir kitais garsiais prekių ženklais garsėjančiomis parduotuvėmis. Bet tiesiog buvo apsiniaukę, visą laiką lijo ir šalta (na aišku šilčiau nei Lietuvoje) Prieglobsčiu tapo parduotuvės ir jų didžiulės nuolaidos. Rūbai, kurie kainavo kažkada 40-30 eurų dabar kabo sukabinti prie kainų už 5, 10 eurų. O nukainuotų jų tiek daug, kad tik akys raibsta, visko norisi ir supranti, kad negali viršyti savo limito. Čia viena iš problemų mąstant ir apie grįžimą namo, kiekvienas naujai įsigytas daiktas ar rūbas mintyse pamatuojamas - ar daug nusvertų lagamino svorio)Taigi po niūraus Diuseldorfo turėjome skristi tiesiai į savo namus- Saragosą. Deja įsįdus į lėktuvą buvo pranešta, kad šis sugedo, nežimos tikslus gedimas tad dabar teks palaukti, kol išsiaiškins. Po 10 minučių buvo pranešta, kad sugedo variklis ir bus bandoma jį pataisyti, jeigu nepavyks būsime persodinti į kitą. Kažkodėl man su Ieva iškart pirma mints buvo, kad mums nereikia jog taisytų šitą lėktuvą, tegu skraidina su kitu. Dar po kiek laiko pranešė, kad pakeitė kažkokią detalę ir dabar viskas puiku. Ių keleivių veidų neatrodė, kad viskas gerai. Tad dviejų valandų kelionė buvo truputį įtempta, nes visi lėktuvo leidžiami garsai buvo ne tie, o kiekvienas pakratymas primindao, kad dar prieš keletą minučių šiam lėktuvui neveikė variklis. Bet atskridome sėkmingai. Netgi laiku (nežinau kaip tai įmanoma vėluojant išskristi 40 min, bet pasirodo skridome kitu maršrutu)Ir pasitiko mus šiltas Saragosos vėjas (: Buvo nuostabu, žieminė kepurė vėl buvo nustumta į patį spintos galą.
Dabar egzaminai. Tai dėl jų aš tiek laiko tylėjau. Mokytis teko daug ir intensyviai. Pasitaikė egzaminu net po du tą pačią dieną. Pirmasis egzaminas, kuri laikiau buvo padalintas į dvi dalis teorija ir praktika. Tad vieną dieną laikėme teroiją-žodžiu, o kitą dieną rašėme praktinę užduotį. Žinoma, buvo baisu egzaminas žodžiu. Pirmiausia, tai dėl kalbos-o jeigu žinosiu atsakymą, bet nemokėsiu išsireikšti? Žinoma, baisoka, kad nepaklaustų kaip nors ir suktai,kad po to nė pati nesuprasčiau apie ką čia. Egzaminas nuo Lietuvoje laikomų žodžiu išsiskyrė tuo, kad laikymosi datą galėjai pasirinkti pats iš trijų pateiktų. Geriausias variantas rinktis kuo ankstesnę, nes jei egzamino metu atsakinėjant profesorius tau pasako,gal nori ateiti rytoj? reiųkia,jog šiandien neišlaikei ir gali bandyti dar kartą kitą dieną(jokių oficialių skolų nerašo)Trečiąją dieną neišlaikius tiesiog per praktinę užduotį raštu gauni ir teorinius klausimus) Skiriasi ir tuo, kad tik atėjus pas profesorių tau užduodamas klausimas ir tu neturi jokių penkių minučių sau užsirašyti gaires-atsakinėji iš kart. Mano egzaminas buvo sėkmingas iš pirmojo karto. Profesorius pasirodė tikrai malonus, pirmiausia uždavė teorinius klausimus, o vėliau tiesiog diskusinio pobūdžio,kaip aš manau. Antrąjį egzaminą taip pat turėjome žodžiu ir tuomet jau prasidėjo raštu. Sistema paprasta-kaip ir Lietuvoje. Auditorijoje sėdim tarpais, su savim tik tušinuką turime (ir žodynus Erasmus studentai). Keista buvo kai per vieną egzaminą dėstytojas mus paveikslavo su savo telefonu. Šiaip egzaminai labai ilgi -išvargina. Paskutinįjį laikėm nuo pusės penkių iki aštuonių vakaro. Tačiau patiko tai, kad Erasmus studentai tarpusavyje labai draugiški, nejaučiama jokia konkurencija, tad gavus geresnius konspektus iškart jais pasidalinama. Profesoriai per daugiausiai nenuolaidžiauja, tačiau patikina, kad vertindami atsižlvegs jog esame Erasmus studentai ir į gramatines kalaidas nekreips dėmesio. Kažkaip užtikrintas labiau pasijunti, kai dėstytojas priėjes klausia, ar sunku, ar supranti visus žodzius,o tuo pačiu jei kas neaišku stengias labai padėt. Tad jeigu reikėtų lyginti su Lietuvoje esančiais tikrai nepasakyčiau, kad lengvesni ar sunkesni-mokytis reikia viskam. Sunkumo duoda svetima kalba, nes turi versti žodžius,kurie negirdėti. Tačiau atrodo, kad vertinimas labai griežtas. Aštuntukas turi stipraus pažymio vardą, nes devintukai ir dešimtukai retai gaunami.
Šiandien tiek, ryt mano paskutinė diena šitoj nuostabioj šaly..ryt ir paskutinis blogas bus..

12 komentarų:

  1. LOVE SPELLS SUSTABDYTI MOKYKLĄ IR GRĮŽTI SAVO GRĮŽTI
    Ar bijai, kad tavo partneris gali apgauti? O galbūt tiesiog norėtumėte saugumo žinodami, kad jis arba ji niekada nesugriaus. Burtai panaikins bet kokią neištikimybės ar apgaulės galimybę, pašalindami bet kokius potraukio jausmus ar geismą, kurį jūsų partneris gali jausti kito žmogaus atžvilgiu. Visi jūsų draugiški meilės jausmai bus panaudoti ir nukreipti į jus. Paslauga bandyti nutraukti santykius, kurie, jūsų manymu, nėra teisėti. Tavo meilužis išvyko su kuo nors kitu? Jūs ką nors mylite, bet šis asmuo jau yra įtrauktas į santykius? norite laimėti loterijoje? sėkmės ir pinigų pritraukimo burtai? nedvejodami išbandykite DR ODION Jis yra sąžiningas ir geras! KONTAKTINIS DR. ODION (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į jį numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laimė yra viskas, ką matau dabar. Niekada negalvojau, kad aš ir mano draugas mes vėl susivienijame. Po to, kai buvau su juo 5 metus, jis išsiskyrė su manimi, padariau viską, kad jį sugrąžintų, bet viskas be reikalo, aš jo norėjau. Dėl meilės jam aš visko maldavau, pažadėjau jam, bet jis atsisakė, paaiškinau savo problemą kam nors internete ir ji pasiūlė man geriau susisiekti su rašybos žinovu, kuris galėtų padėti man balsuoti burtažodis, kad jį sugrąžintų, bet aš esu tas tipas, kuris niekada netikėjo rašyba, aš neturėjau kito pasirinkimo, nei išbandyti, išsiųsdavau el. laišką į rašybos keitiklį ir jis man pasakė, kad nėra problemų, jog viskas bus gerai prieš 3 dienas, kai jis atiduos rašymas ir stebėtinai trečią dieną, tai buvo apie 16 val., mano buvęs man skambino, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, kad jam labai gaila dėl visko, kas nutiko, kad jis norėjo, kad aš grįžčiau pas jį jis mane labai myli, aš buvau toks laimingas ir ėjau pas jį, štai kaip mes pradėjome gyventi nuo to laiko vėl laimingai kartu pažadėjau, kad visiems, kuriuos žinau, kurie turi santykių problemų, aš tam žmogui padėsiu nukreipdamas jį į vienintelį tikrąjį ir galingą rašybos keiksmažodį, kuris man padėjo išspręsti savo problemą ir kuris skiriasi nuo visų ten esančių netikrų, visiems, kuriems reikalinga rašybos keitiklio pagalba, jo el. pašto adresas (drodion60@yandex.com) arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeris +2349060503921

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš susigrąžinau savo buvusį vaikiną, naudodamas DR ODION, kaip geriausią rašytoją, ir labai rekomenduoju DR ODION visiems, kuriems reikia pagalbos! .. Noriu paliudyti, kaip aš susigrąžinau savo vaikiną po to, kai jis išsiskyrė aš, mes kartu buvome 3 metus, neseniai sužinojau, kad mano vaikinas turėjo reikalų su kita mergina, kai aš su juo susidūriau, tai sukėlė kivirčus ir jis pagaliau išsiskyrė su manimi, aš išbandžiau visas jėgas, kad jį susigrąžintum. tačiau viskas be reikalo, kol santykių forume pamačiau įrašą apie rašybos keitiklį, kuris padeda žmonėms susigrąžinti prarastą meilę per Meilės rašybą, iš pradžių tuo suabejojau, bet nusprendžiau pabandyti, kai susisiekiau su šiuo rašybos ratuku per „Whatsapp“ +2349060503921, rašykite jam el. Paštu (drodion60@yandex.com) ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš tai padariau. Tada jis man padarė meilės romaną. Po 48 valandų mano draugas man tikrai paskambino ir pasakė, kad jis manęs labai pasiilgsta, toks nuostabus !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir už mane sukėlusius skausmus. Tada nuo tos dienos mūsų santykiai buvo stipresni nei tokie, kokie buvo anksčiau, visa tai dėka DR ODION. jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija, DR ODION yra tikras ir galingas burtininkas, kuris visada melsiuosi ilgai gyventi, kad padėtų savo vaikams bėdoje, jei esate čia ir jums reikia jūsų „Ex“ nugaros ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašybos žinovu. Čia yra jo kontaktinis asmuo: nusiųskite jam el. Laišką (drodion60@yandex.com) Tekstu, paskambinkite arba pridėkite jį „WhatsApp“: +2349060503921. Ačiū dr. Odion

    EMAIL DR ODION adresu (drodion60@yandex.com)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano šeimoje labai daug meilės, nes aš naudojau dr. Ilekhojie burtus. Jis nuostabus ir jo burtai veikia taip greitai. Mano meilės gyvenimas buvo visiškai sutrikęs. Ačiū Dievui ir ačiū tau už visa, ką padarei už mane. Dabar mano vyras mane myli labiau nei anksčiau. Man nedaro nieko, išskyrus didžiulį malonumą pamatyti šiuos teigiamus rezultatus. " Reikia pagalbos?

    „WhatsApp“ dr. Ilekhojie telefonu +2348147400259 arba
    El. Paštas info@gethelps.online ir gethelp05@gmail.com
    Svetainė: https://gethelps.online

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man reikia internetinio rašybos ratuko, kuris galėtų sugrąžinti mano buvusį vaikiną, kuris paliko mane pas kitą merginą. Susisiekite su šiuo galingu rašybos ratoju Dr.Ilehojie dabar: „WhatsApp“: +2348147400259 El. Paštas: gethelp05@gmail.com yra geriausias geriausias rašybos ratukas internete, o jo rezultatas yra 100% garantija.

    Mano buvęs draugas paliko mane prieš 7 savaites, aš bandžiau beveik viską atkurti savo santykius ir buvau nusivylęs. Nė vienas neveikė, po savaitės pamačiau gydytojo Ilekhojie svetainę ir, kai kreipiausi į gydytoją Ilelhojie, viskas automatiškai pasikeitė, mano liūdesys tapo džiaugsmu, šypsena buvo mano veide, viskas įvyko labai greitai ir rezultatas buvo efektyvus. Dr Ilekhojie yra TIK rašybos žinovas, su kuriuo man sekėsi, mano draugas man paskambino ir pasakė, kad nori, kad mes sugrįžtume, taip pat norime su manimi susituokti. jis grįžo pas mane maldaudamas priimti jį atgal, ir tai atsitiko Dėl dr. Ilekhojie pagalbos aš esu tokia laiminga, kad turiu savo vaikiną. Kreipkitės į dr. Ilekhojie dabar, kad galėtumėte skubiai ir greitai įsimylėti meilę, kad sugrąžintumėte jūsų santykius. Čia yra jo kontaktinis skambutis / „WhatsApp“: +2348147400259 El. Paštas: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš esu apimta džiaugsmo dėka dr. Ilekhojie. Mano vyras paliko mane pas kitą moterį po kelerių metų ir aš buvau labai nuniokotas, nes niekada jam nieko blogo nepadariau, likau su dviem vaikais ir darbu, kuris mažai uždirba. Aš beveik atsisakiau, kol internete pamačiau liudijimą apie gydytoją Ilekhojie ir nusprendžiau su juo susisiekti. Aš jam paaiškinau savo problemą ir jis patikino, kad po 24 val. Pamatysiu teigiamą rezultatą, nustebęs mano vyras grįžo kitą dieną po burtų maldavimo man atleisti ir pažadėjo niekada neišvykti. Mano vyras grįžo jau 6 mėnesius ir niekada neturėjome jokių problemų, džiaugiuosi, kad neabejojau gydytoju Ilekhojie, nes jis tikrai gali išspręsti bet kokias problemas. Taip pat galite susisiekti su juo dėl pagalbos dabar. El. Paštas: (gethelp05@gmail.com) „Viber“ / „WhatsApp“: +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  7. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Niekada nemaniau, kad galiu būti tokia turtinga po to, kai bandžiau susitvarkyti ir pasirūpinti savo šeima, žaidžiau loterijoje, bet niekada nepasisekė laimėti, kol nepamačiau komentarų internete, kaip jis padėjo Laimi daug žmonių, po to aš juo netikėjau, bet vis tiek pabandžiau, parašiau jam žinutę el. paštu po kelių valandų jis atsakė, todėl pasakiau, ko noriu, jis man patikino sėkmę. jis taip pat pasakė man, ką turėčiau daryti, ir aš padariau viską, ko jis iš manęs prašė, po kelių valandų jis davė man laimingus skaičius ir parodė, kur žaisti, todėl aš padariau taip, kaip buvo nurodyta, mano didžiausiai nuostabai laimėjau, €15 000 000 mln. Esu turtingas ir laimingas, ačiū kunigui salamiui už pagalbą, be tavęs esu niekas. Jei jums reikia jo pagalbos, kad laimėtumėte, galite susisiekti su juo el. paštu purenaturalhealer@gmail.com ir WhatsApp +2348143757229

    AtsakytiPanaikinti
  9. Mano mielas vyras paliko mane dėl kitos moters ir aš likau nežinioje. Tai įvyko taip greitai ir per kelias dienas mano gyvenimas apsivertė aukštyn kojomis. Jis tiesiog išmetė mane po 3 metų be žodžių. Susisiekiau su daktaru Ilekhojie jo el. paštu ir jis pažadėjo atlikti susitaikymo ritualą, kad padėtų mums vėl susiburti. Praėjus mažiau nei 48 valandoms po ritualo, mano vyras vėl pradėjo mane išbandyti ir pasijuto siaubingai dėl to, ką ką tik išgyveno. Jis pasakė, kad aš buvau svarbiausias žmogus jo gyvenime ir dabar tai žino. Mūsų santuoka dabar tvirta ir stabili. Ačiū, daktare, už susitaikymo ritualą, kurį atlikote dėl manęs. Tu esi Dievas, siųstas atkurti iširusią santuoką. Nuoširdžiai rekomenduoju daktarą Ilekhojie visiems, turintiems iširusios santuokos ar santykių problemų. Jo el. paštas: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba:
    ĮMONĖ: Iskandar Lestari paskolų bendrovė
    el. paštas:[[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]]
    Mūsų paslaugos... 100% garantija

    AR JUMS REIKIA FINANSINĖS PAGALBOS?
    AR JŪS PATEKO KOKIA FINANSŲ KRIZĖ?
    AR REIKIA LĖŠŲ SAVO VERSLUI PRADĖTI?
    AR JUMS REIKIA LĖŠŲ SKOLAI ATSImokėti?
    AR JUMS REIKIA LĖŠŲ SĄSKAITOMS APSIMOKAMS AR PADĖTI GERAM VERSLUI?

    AR JŪSŲ KREDITO BALAS ŽEMAS IR JUMS SUNKU GAUTI KAPITALO PASLAUGAS IŠ VIETINIŲ BANKŲ IR KITŲ FINANSŲ INSTITUTU?

    TAI JŪSŲ ŠANSA GAUTI FINANSINIŲ PASLAUGŲ IŠ MŪSŲ ĮMONĖS. SIŪLOME ŠIUS FINANSUS ASMENIMS-

    *KOMERCINIAI FINANSAI
    *ASMENINIAI FINANSAI
    *VERSLO FINANSAI
    *STATYBOS FINANSAI
    * VERSLO FINANSAI IR DAUG DAUGIAU:

    DĖL DAUGIAU INFORMACIJOS SUSISIEKITE MUMIS PER
    .
    Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba:
    ĮMONĖ: Iskandar Lestari paskolų bendrovė
    el. paštas:[[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]]
    Mūsų paslaugos... 100% garantija

    AtsakytiPanaikinti
  11. Nuoširdžiai dėkoju Katicai Petkevičiui DR ISIKOLO už pagalbą atstatyti mano sugadintus namus. Nenuoseklumas buvo kasdienybė mano namuose ir santuokoje. Nuo tada, kai pradėjome per daug nesusipratimų, mano vyras turėjo siaubingą problemą ir drasko mano kūną. Keletą dienų jis tiesiog išvyko ir negrįžo iki paskutinių savaičių. Buvau nusiminęs ir bandžiau viską, ką galėjau, kad išspręsčiau problemas, bet nepavyko. Turėjau ieškoti pagalbos, o draugas man nurodė susisiekti su DR ISIKOLO, ką aš padariau. Niekada nežinojau, kad tai įmanoma, nes problemos tęsėsi ištisus dvejus metus. DR ISIKOLO patikino ir tik liepė juo pasitikėti ir tikėti, kad mano norai išsipildys. Jis sutvirtino mano santuoką savo stipriu meilės susijungimo ryšiu ir mano namai vėl puikūs, o mano vyras yra su manimi, kad daugiau niekada neišeitų. Taip pat susisiekite su juo ir tikėkite, kad jis gali jums padėti, nes jis neturi blogų įrašų. Tiesiog rašykite jam per WhatsApp +2348133261196 arba el. laišką adresu isikolosolutionhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  12. MANO Santuoka VĖL VEIKĖJO, PADĖJANT DR ISIKOLO, KURIE YRA SĄŽININGIAUSI RASTI RASTI
    Aš esu Jeanine Elvinas. Mano namai buvo pripildyti begalės problemų ir kančių, dėl kurių aš niekada nenorėjau skyrybų su savo vyru. Viskas sugriuvo ir mes pasukome skirtingais keliais. Bandžiau judėti toliau, bet man buvo taip sunku, nes vis dar mylėjau savo vyrą, o dukra visada verkė, norėdama susigrąžinti tėvą. Neturėjau kito pasirinkimo, kaip kreiptis pagalbos, todėl susisiekiau su DR ISIKOLO, kai pamačiau tiek daug gerų pastabų apie jo darbą. Jis patikino, kad sutaikino mane ir mano vyrą savo susitaikymo burtu, kurį ir padarė. Džiaugiuosi galėdamas jums visiems pasakyti, kad meilė ir laimė atkurta, mes vėl susitikome, ir aš tikiu, kad tai amžinai mums, ir visa tai ačiū DR ISIKOLO, kad padarė tiek daug, kad išgelbėtų mano šeimą. Jis niekada nėra per daug užsiėmęs, kad niekam padėtų. Taigi susisiekite su juo dabar, jei jums taip pat reikia pagalbos. parašykite jam dabar šiuo adresu: isikolosolutionhome@gmail.com arba per WhatsApp +234-8133261196

    AtsakytiPanaikinti